Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
Nákup tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.
Kupujúci objednáva tovar predávajúceho prostredníctvom internetových stránok www.dreva.sk písomne – formou e-mailu, prostredníctvom formulára „Dopyt na produkt“ alebo telefonicky.
Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzatvorená na diaľku. Pri každej objednávke uvádza kupujúci fakturačné údaje, svoje kontaktné údaje, adresu dodania v prípade, že sa s fakturačnou adresou nezhodujú názov a druh tovaru a počet kusov.
Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku, po odsúhlasení s predávajúcim.
Termín dodávky alebo odberu tovaru je po predchádzajúcom odsúhlasení oboch strán. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru, ktorý je skladom v čo najkratšej možnej dobe od objednania tovaru.
III. Cena, platobné podmienky a prepravné
Cena tovaru je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri potvrdení objednávky.
Cena za montáž tovaru je uvedená v cenníku. V prípade, že kupujúci má záujem o montáž tovaru, je táto cena odsúhlasená spolu s cenou za tovar a dopravu.
Ku dňu odovzdania tovaru kupujúcemu, je potrebná úhrada celej sumy za tovar. Cena za dopravu je určovaná individuálne, po zvážení predávajúcim a po dohode s kupujúcim.
Zálohová platba za objednaný tovar je vo výške cca. 30% z celkovej ceny produktu, ak nie je dohodnuté inak. Zvyšnú sumu je kupujúci povinný uhradiť ku dňu dodania tovaru, ak nie je dohodnuté inak.
Spôsob dopravy si volí kupujúci sám:
Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej v objednávke. V prípade, že miesto montáže je od najbližšieho dostupného miesta vozidlom vzdialené viac ako 15 metrov, kupujúci je povinný zabezpečiť na vykládku tovaru pomocníkov. Pokiaľ si kupujúci objedná tovar bez montáže, vykládku materiálu si zabezpečí celú vo vlastnej réžii.
Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Po prevzatí sa kupujúci zaručuje že tovar prevzal bez akýchkoľvek fyzických závad alebo poškodení. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované. Súhlas, resp. nesúhlas s uvedenými skutočnosťami podpisujú obe strany v dokumente Preberací protokol, resp. Protokol o odovzdaní a prevzatí zmontovaného diela pri preberaní tovaru.
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom prevzatia tovaru kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez poplatku, po odsúhlasení predávajúcim. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty bude znášať kupujúci.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak: a) tovar sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
Kompenzácia za vrátený tovar je zasielaná prevodom na účet do 10 pracovných dní po vrátení tovaru.
Drevo je materiál biologického pôvodu, preto má špecifické vlastnosti, ako je schopnosť zmršťovania sa, napúčania a deformovania. Avšak sušením dreva v kontrolovaných sušičkách a spracovaním dreva na moderných výrobných linkách sa výrobca snaží zabrániť následnému poškodeniu.
Vo všeobecnosti, je záručná doba 24 mesiacov (ak nie je predávajúcim určená inak) od dňa zaplatenia, vydania, dodania alebo ukončenej montáže priamo na mieste montáže. Pri prevzatí sa zákazník zaručuje že tovar prevzal bez akýchkoľvek fyzických závad alebo poškodení.
Reklamáciu možno uskutočniť písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, kupujúceho a predávajúceho a musí byť doručená alebo oboznámená vo vyššie uvedenej lehote.
K posúdeniu sťažnosti a k odstráneniu závady by malo dôjsť najneskôr do 21 dní odo dňa doručenia sťažnosti.
Výrobca nie je zodpovedný za vzniknutie závady spôsobené nesprávnym zaobchádzaním pri vlastnom transporte, skladovaní, údržbe a montáži tovaru. Ďalej nezodpovedá za vady spôsobené nevhodným používaním.
Záruka sa vzťahuje na chyby, ktoré vzniknú z dôvodov spojených s predajom tovaru. Nepovažujú sa za to zdravé uzly “hrče” a prírodné mikrotrhliny, ktoré sú spôsobené vplyvom premenlivých atmosferických a fyzikálny podmienok v ktorých sa tovar používa. Výsledné trhliny nemajú vplyv na životnosť a použiteľnosť tovaru.
VII. Údržba a servis
Výrobca odporúča ošetriť tovar najneskôr 1 mesiac od ukončenia montáže vrchným náterom. V prípade nedodržania termínu nebudú reklamácie fyzické porušenie tovaru akceptované.
VIII. Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Ten má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
Kupujúci prehlasuje, že pred zadaním objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.